c. Changes and updates to user profiles:
c. ユーザープロファイルの変更と更新:
- Changes and updates to self-registered customer accounts can be done by the individual user at any time on the entity’s Web site after the user has successfully logged onto the system. Changes are reflected immediately.
- 自己登録顧客アカウントの変更と更新は、ログオンに成功後、個々のユーザーがいつでも ウェブサイトで行うことができる。
- Unused customer accounts (no activity for six months) are purged by the system.
- 利用されない顧客アカウント(6ヶ月以上活動なし)はシステムによって削除される。
- Changes to other accounts and profiles are restricted to the security administration team and require the approval of the appropriate line-of-business supervisor or customer account manager.
- 他のアカウントとプロファイルへの変更はセキュリティ管理チームに限定され、適切なビジネスラインの管理者や顧客のアカウ ントマネージャの承認が必要であ る。
- Accounts for terminated employees are deactivated upon notice of termination being received from the human resources team.
- 雇用が終了した従業員のアカウントは人事チームからの終了通知に基づき無効化される。
0 件のコメント:
コメントを投稿